Benvolgudes famílies.

Des de l’AMPA us volem donar la benvinguda i us animem a formar part de la nostre Associació.

Participem en l’organització d’aquest centre a través de la nostra representació al Consell Escolar i a les diferents comissions i grups de treball.

Amb una quota anual de 10€ per família, organitzem diverses activitats: classes de francès i anglès, taller de teatre, festes de final de curs, subvencionem material necessari pel centre, etc.

El que ens uneix a tots és l’interès per tenir la millor educació per als nostres fills/es i la convicció que des de l’AMPA podem ajudar a aconseguir-ho.

Si voleu contactar amb nosaltres, ho podeu fer a través de l’adreça electrònica: : ampa@iesacumella.cat

US HI ESPEREM!!!

Granollers, setembre 2013

QUÈ FA l’AMPA?

– REPRESENTAR LES MARES I PARES DELS ALUMNES.
L’AMPA és el principal interlocutor entre els pares i les mares dels alumnes, la direcció i el professorat. Els professors i l’equip directiu contacten amb l’AMPA per tractar temes que afecten les famílies. Alhora, l’AMPA fa arribar l’opinió dels pares i les mares a la direcció del centre.
– PROMOURE LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES.
L’AMPA promou la participació dels pares i mares d’alumnes en les activitats del centre. La implicació directa de les famílies contribueix a millorar i enriquir l’educació dels nostres fills, així com el funcionament general del centre.
– ORGANITZAR ESDEVENIMENTS I OFERIR SERVEIS.
L’AMPA ofereix alguns serveis que milloren o complementen la tasca del propi centre.
Actualment ofereix:
– Activitats extraescolars: teatre, francès, anglès.
– Col·laboració en les festes i activitats promogudes pel centre.
– Venda de llibres de 2a. mà.
– SUPORT ECONÒMIC A L’INSTITUT.
L’AMPA fa aportacions econòmiques que ajuden a l’institut a donar als nostres fills un major nivell de qualitat d’ensenyament i de benestar. Els diners aportats es destinen a finançar el material i les actuacions que es consideren necessaris.
– ESPAI DE REFLEXIÓ I DEBAT.
Permet a les famílies reunir-se, reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià del centre i sobre temes educatius d’abast general. L’AMPA es reuneix un cop cada mes al mateix institut.
– PARTICIPAR EN EL CONSELL ESCOLAR.
L’AMPA participa en la presa de decisions i en el govern del centre mitjançant un representant al Consell Escolar.

Aula d’estudi

Les activitats extraescolars estimulen els aprenentatges que potencien el desenvolupament integral dels nostres alumnes. En aquest sentit per fomentar els hàbits d’estudi el centre promou una nova activitat d’aula d’estudi de manera gratuïta, els  dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 15:30h a 17:30h a la biblioteca de l’ institut.

Adéu a Berlín

El passat 21 de Juny la sala d’actes del nostre institut va tenir l’honor d’estrenar l’obre de teatre “Adéu a Berlín” dirigida pel nostre ex-alumne Adrià Freijó i interpretada per alumnes del nostre centre. Ambientada durant la segona guerra mundial, l’obre va ser un autèntic… Llegeix més»

Mercat de llibres de text de segona mà

Fem saber a les famílies que enguany l’institut no podrà organitzar el mercat de llibres de text de segona mà com s’ha fet fins ara. Com sabeu, per tal d’economitzar el cost del curs escolar, l’empresa Iddink gestiona la reutilització dels llibres per als qui… Llegeix més»

Paella Teatral

El grup de teatre de l’Institut Antoni Cumella va representar l’obra PAELLA TEATRAL “ingredients per riure una estona” el dimarts 21 de juny a les 20:00h.
L’obra de teatre va estar dirigida per l’Adrià Freijó i representada pels alumnes de l’institut que fan l’extraescolar durant tot… Llegeix més»

Torneig de cloenda de les extraescolars

El passat 3 de juny es va celebrar el torneig de cloenda de les extraescolars de l’institut.

#gallery-2 {
margin: auto;
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 50%;
#gallery-2 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-2 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

Llibres de text curs 2017-18 – IDDINK Ecobooks