Xerrada Ràdio Banyoles al Brugulat

Els alumnes de 3r d’ESO han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà quines són les diferències entre les emissores locals, nacionals i estatals, les parts que la constitueixen (redacció, biblioteca, estudi de gravació…), les tasques dels diferents tècnics que hi treballen i, sobretot, les tècniques per dur a terme una bona locució.
La xerrada l’ha dut a terme l’Esteve Codony, treballador de Ràdio Banyoles i s’emmarca dins les sessions teòriques prèvies al Treball de Síntesi de 3r d’ESO, titulat 3,2,1… Connectem! Un treball centrat en els mitjans de comunicació i en el qual els alumnes hauran de crear un programa magazín de 15 minuts de durada. Aquesta xerrada complementa la sortida als estudis de TV3 que va tenir el gener passat.