Tecnologia en anglès

Durant aquest curs 2015/2016 es continua incorporant la llengua anglesa a l’assignatura de Tecnologia. A partir del programa internacional Erasmus+ es realitzen  activitats a l’aula seguint la metodologia CLIL / AICLE.

Durant aquest curs s’ha fet:

·         4ESO:durant tot el curs els alumnes cursen l’assignatura en anglès seguint el Pla Integrat de Llengües Estrangeres (PILE).

·         Tecnologia Industrial a Batxillerat: s’han visualitzat alguns vídeos durant les explicacions en anglès.

·          3ESO: s’ha visualitzat algun vídeo en anglès i s’ha treballat una fitxa durant una hora per tal de conèixer nou vocabulari dels esforços mecànics. Es volia utilitzar el tema de Communications de la Mercè Gomà, però ha faltat temps.

·         2ESO: Els alumnes han vist el vídeo de “The way things work” sobre el funcionament de l’electricitat. Les unitats Electric Energy i Nutritionhan estat treballades integrament en anglès. Aquí teniu una mostra dels documents que s’han creat nous per a poder treballar-hi:

·         Informàtica a 4t ESO: Els alumnes han estat treballant amb un guió gràfic per tal d’editar un vídeo. Han tingut de traduir de l’anglès el guió utilitzant el traductor en línia.

De forma general, els alumnes tenen a disposició alguns documents en anglès en la Moodle del centre.

Durant aquest segon trimestre i per al curs de segon, hem començat a treballar la unitat de les Energies íntegrament en anglès.