Sant Jordi 2017

Com ja és tradició al nostre institut, enguany hem celebrat la festa de Sant Jordi.

hdr

Dies abans de la diada es va demanar als alumnes del centre que participessin en les diferents modalitats, en les quals es reconeixen els millors treballs.

El dia 20 d’abril va ésser l’escollit. Les dos primeres hores van estar dedicades a fer classe normal, tot i que molts professors varen escollir l’opció de fer-les més “light” o parlar de la diada i així anar entrant en el tema. El pati va ser més llarg de l’habitual i, com en cada celebració, els alumnes de quart d’ESO van aprofitar per vendre entrepans i així fer diners per al viatge de final de curs a Menorca.

L’acte i entrega de premis va tenir lloc al Casal de Calaf. Primer de tot es varen projectar vídeos  i cançons relacionades amb les refugiades i refugiats, ja que era el tema principal d’aquest any i en el que s’han basat la majoria de treballs, i els alumnes de 4rt professional van ballar un ball de bastons. Tot seguit es va procedir a entregar els premis als merescuts guanyadors en les àrees d’anglès, matemàtiques, prosa castellana, prosa catalana, dibuix i programació amb Scratch.

Per acabar, els alumnes de 2n de Batxillerat van projectar algunes imatges relacionades amb el seu pas per l’institut des de 1r d’ESO, una bonica manera de recordar moments i riure una mica. Vam veure el muntatge “de Sant Jordi a Sant Jordi”, on es repassen les activitats fetes al llarg de tot l’any. Finalment, vam acabar la celebració cantant tots plegats “Qualsevol nit pot sortir el sol” acompanyats per músics de l’institut i els alumnes de 3r d’ESO que, fins i tot, es van atrevir a fer algun solo.

Esperem que Sant Jordi segueixi sent una tradició al nostre institut, ja que és una festa molt bonica. Fins l’any que ve!

Redacció: Júlia Camacho.

Fotografia: Raquel Montserrat.