Castanyada 2016

Avui 28 de octubre els alumnes de l’institut hem decidit fer una caminada fins al camp d’aviació per celebrar d’una forma ben natural la castanyada.

img-20161103-wa0000

Durant el trajecte fins al camp d’aviació els alumnes ens ho hem passat molt bé, anàvem parlant, jugant… En arribar al camp ens hem trobat els alumnes de primer de batxillerat que havien preparat una sèrie de gimcanes per a que participessin la resta d’alumnes de l’institut. Des de primer fins a quart de l’ESO, les classes s’han dividit en dos grups. Cada grup s’enfrontava amb un altre de diferent. El grup que superava la prova tenia una recompensa. Eren pessetes, en commemoració de l’any Laureà Figuerola.

La classe que aconseguís guanyar més proves i guanyés més pessetes tindria una recompensa. Ens ho hem passat molt bé.

En acabar la gimcana hem anat  fins a la Llavinera a fer un petit descans per esmorzar. Els alumnes de 4t d’ESO, com sempre, venien entrepans i, crec, que han venut força.

Finalment, ens hem agrupat per tornar cap a Calaf. Un camí de tornada en el que tothom  ha gaudit del passeig i s’ho ha passat genial.

Redacció: Pilar Pérez.

Fotografia: Berta Rovira.