Carnestoltes 2018

Al llarg d’aquesta setmana, a l’institut Alexandre de Riquer, hem anat disfressats d’una cosa diferent cada dia: de gala, en pijama, de “perroflautes”, d’esport… i ens ho hem passat d’allò més bé. Però, el gran dia de carnestoltes va ser divendres.

Divendres, de bon matí, totes les classes es van preparar amb la disfressa escollida i van baixar al pati; allà, classe per classe va presentar la seva disfressa amb una coreografia, espectacle, actuació… Cada presentació va ser analitzada per un jurat que, al final de la jornada ens havien de donar el veredicte final. En acabar les presentacions, els alumnes de 4t d’ESO, havien preparat els entrepans i les begudes per esmorzar, després, ens vam trobar a la plaça dels arbres amb els més petitons, els alumnes de l’Escola Alta Segarra i de la guarderia. Allà, vam gaudir d’un ball de bastons fet pels alumnes de 4t d’ESO. Seguidament, vam pujar fins l’Ajuntament i vam gaudir d’un meravellós espectacle. Per finalitzar, vam tornar a l’institut per conèixer el grup guanyador de la millor disfressa, guanyador, per tant, d’un esmorzar a la cantina. Els escollits van ser els alumnes de 2n de Batxillerat amb una original disfressa d’avis i àvies representant un sorprenent espectacle. Enhorabona per a ells!

En conclusió, aquest divendres de carnestoltes va ser un gran dia i ens ho vam passar d’allò més bé.

Redacció: Ingrid Martínez.

Fotografia: Ruth Biosca.