Apps per al mòbil

Els alumnes de 4t d’informàtica ja han acabat. Una de les tasques que havien d’aprendre era a programar el mòbil per a fer diferent aplicacions útils. Les 5 apps les han treballat en grup amb el programa APP INVENTOR. Teniu aquí un llistat d’elles per a descarregar-vos-les i veure’n els resultats. Penseu que són prototips i, per tant, encara es podrien millorar.

Lima_Sports: L’aplicació serveix per a conèixer quins equipaments tenen els pobles de Calaf, Sant Martí i Prats. Està escrita en català, castellà i anglès. Força útil per a gent que vingui a visitar-nos.

Anoia_Tourism: Si t’aborreixes i vols fer esport, però no saps cap ruta. Està dividida en 3 esports: caminar, bicicleta i moto. Per a cada esport hi ha 3 nivells: fàcil, mitjà i difícil. Totes les rutes són al voltant de Calaf.

TDAH: L’app explica d’una forma senzilla que és el Transtorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH). Útil per a adolescents i famílies. A més, té dos espais per a relaxar-se, un en que podem pintar mandales i l’altre escoltar música com si ens trobéssim en un ambient exterior.

Restaurants: Aquesta és una guia per als diferents restaurants de Calaf, Sant Martí i Prats. Els podem localitzar fàcilment al mapa, així com conèixer-ne les diferents característiques. També podem puntuar-los i enviar-los la puntuació en un mail. (Aquesta última part és un simulacre).

Reciclar: Es tracta d’una app que explica a nens i nenes de primària algun concepte bàsic del reciclatge. A més, té un joc per a netejar la brossa que ens contamina.

Per a carregar les diferents apps al mòbil cal que feu un clic als noms i instal·lar-les quan estiguin descarregades. Si ho feu des de l’ordinador, les podeu enviar en un adjunt al vostre compte de correu i obrir-les des del mòbil.