Excursió a la fàbrica de la Coca-Cola

El dia 20 de març al matí els i les alumnes de segon d’ESO vam anar a visitar la fàbrica de la Coca-Cola.
IMG-20170403-WA0006
Allí ens van explicar  totes les zones que hi ha a la fàbrica, els components que tenen les begudes i també quants exemplars es venen i quants es fan cada dia. Quan van acabar l’explicació, ens van donar una beguda a escollir i vam esmorzar.
Finalment, vam anar a veure unes quantes parts de les moltes que té la fàbrica. Vam poder veure com embotellaven les begudes i una mica el procés fins a arribar a tal i com les veiem quan les comprem.
Aquesta excursió la vam poder fer gracies al concurs literari que cada any promociona la Coca Cola. Al haver participat en aquest concurs ens van convidar a visitar la fàbrica gratuïtament a tots els i les alumnes del grup.
Redacció: Dàlia Serrano.
Fotografia: Paula Vilaró.