_______________________________________________________________________________________________________________________________

ESTRENEM NOVA WEB!!!!

L’Institut Escola ARTS fa un pas endavant per guanyar en proximitat i familiaritat cap a les famílies i el seu entorn. És per aquest motiu que disposa d’una pàgina web més intuïtiva, fàcil de navegar i on hi podreu trobar tota la informació necessària. ACCEDIR-HI

Necessites ajuda per fer la preinscripció

del curs 2024-2025?

A partir de l’1 de març pots demanar cita prèvia per obtenir suport a les oficines d’escolarització:

* Fent clic en aquest enllaç
* Trucant al 012 (Atenció ciutadana)
* Trucant al 93 551 10 00 (Consorci d’Educació de Barcelona)
* A la secretaria del centre de 9h a 12h (carretera de la Bordeta, 39)

Publicació de l’oferta inicial de places

Projecte artístic 23-24

En aquest espai podreu trobar informació sobre les diferents activitats relacionades amb el Projecte Artístic d’enguany que s’han anat fent a cada classe i a cada curs.. Aquest any, el projecte gira al voltant del tema CAMINS.  Estigueu ben atentes i gaudiu! (Clicant a la imatge podreu entrar al Padlet)

ELS NOSTRES TRETS D’IDENTITAT

LA NOSTRA IDENTITAT

ELS  QUATRE EIXOS

ELS NOUS AMBIENTS DE PRIMÀRIA

VÍDEOS 360º (Cal posar el ratolí a sobre i anar movent per visualitzar tot l’espai)

AMBIENT CONSTRUÏM EL MÓN AMBIENT MANDUKA AMBIENT PARAULES DOLCES
L’ATELIER PETITES CIENTÍFIQUES  JO, ROBOT

Cursa tèxtil

CURSA TÈXTIL
Des del passat  2 d’octubre fins al 26 d’octubre l’Institut Escola Arts participarem a la Cusa Tèxtil organitzada per SETEM i Solidança. L’alumnat de 6è som els dinamitzadors d’aquesta cursa.
La Cursa Tèxtil s’ha concebut per crear consciència sobre l’impacte que té la indústria tèxtil sobre les persones i el medi ambient. És per això que… Llegeix més»

SOM PERIODISTES

La Manuela i el Roc, jugadors inseparables de futbol des dels 5 anys, i actualment jugadors del CFS Eixample i jugadors de la selecció catalana d’infantil d’enguany, han vingut a la classe de 2n per donar-nos respostes a una de les preguntes del nostre projecte… Llegeix més»

8 de març, un dia, moltes feines.

El dia 8 de març celebrem el dia de la dona. A la comunitat d’infants hem volgut  donar protagonisme a les dones més estimades dels infants: mares, àvies, tietes àvies… i les hem convidat a explicar les seves feines. Feines tan variades  com infermera, química, mestra,… Llegeix més»

EL DRET DELS INFANTS

Aquest any l’escola ha tornat a participar en el Cicle de Drets dels Infants, amb I5 com a ambaixadors/es.
La proposta dóna a conèixer el dret a la ciutat i la idea és promoure la reflexió sobre quines necessitats té la infància per… Llegeix més»