L’oncle Buscall ha vingut a l’ARTS

La màgia del Nadal ha arribat a la comunitat d’infants.

La primera setmana de desembre van aparèixer a les classes missatges, fulles, pinyes…, i fins i tot a l’arbre del pati li van sortir uns ulls. Els infants van començar a sospitar que el Tió havia començat el seu viatge de la muntanya a l’Institut Escola ARTS. I així ha passat que el dilluns, mentre estaven tranquil.lament jugant al pati, van veure un personatge que caminava amb molta pressa pel passadís de l’escola. Era l‘oncle Buscall que va voltant pels boscos cuidant els tions que es desperten als arbres i baixant-los a la ciutat. Ens va portar un tió molt petit que es volia quedar amb nosaltres. Li van preparar un espai per poder veure’l cada dia i donar-li de menjar. A veure si es fa molt gran i ens caga alguns regals.