LA BICICLETADA

Aquest matí finalment feia un sol de justícia. Ha estat un dia ideal per fer la bicicletada de l’escola. Totes les nenes i nens hem anat amb bicileta per les rodalies de L’Estany. El més grans hem anat fins a Font Canaleta. Allà hem jugat una estona i hem tornat per La Carrera. Ha estat una sortida molt tranquil·la i tothom s’ho ha passat molt bé. Algunes persones s’han cansat més que altres.

Els mitjans hem anat a fer el mateix circuit, però a l’hem fet més curt. També ens hem parat a jugar una estona. Al trencall de La Carrera l’hem agafat. Hem anat a veure l’àvia de la Laia i en Marc perquè teníem molta set. La Cònsol ens ha donat aigua fresca i mel que es fa ella mateixa. Gràcies 😉

Pels més petits hem organitzat un circuit al pati de l’escola molt xulo i hem esmorzat a fora. Ha estat un dia genial!

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM