ESCRIVIM NOTÍCIES

Aquesta setmana els alumnes de primer, segon i tercer han escrit la notícia sobre la calçotada que es va fer aquest diumenge a l’escola. Tot seguit han repassat el seu guió i l’hem gravat. Aquí teniu el resultat.

Aquest trimestre hem començat a treballar amb els nens i nenes d’aquest grup la notícia. Això vol dir que l’expressió escrita i oral la treballem a través d’un text periodístic, en aquest cas ho van fer sobre la calçotada.

Des de l’escola volem potenciar la creació de textos i la lectura dels mateixos d’una manera natural i motivadora. Així creiem que un bon element per aconseguir-ho és fer-ho a través de crear els guions de la televisió.