AIXÒ ÉS ART!

Aquesta tarda hem organitzat un joc pel pati de l’escola per tal de conèixer les diferents tipologies d’art, motiu que aquest any dediquem al tema del curs. Els alumnes mitjans quan han arribat a l’escola s’han trobat una postal molt rara on s’explicava que hi havien hagut uns objectes amagats pel matí i que seria interessant trobar-los. Ens hi hem posat i hem trobat moltes coses: fotografies d’escultures, llibres, pintures, disfresses, pel·lícules, fotografies d’edificis, un tutú entre altres coses.

Ens hem reunit totes plegades i hem anat destriant les coses. Al final hem descobert que totes les peces tenien relació amb l’art. Ara només falta posar nom a les classes i gaudir tot un curs d’artistes!