Projecte europeu Erasmus+

Durant la setmana de ‘Temps de Flors’ hem tingut amb nosaltres 16 mestres d’escoles d’Estònia, Eslovàquia, Polònia i Bèlgica. Juntament amb el nostre centre estem duent a terme el projecte europeu Erasmus+ Today a Reader, Tomorrow a Leader, mitjançant el qual pretenem fomentar la lectura de llibres entre els nostres alumnes.

Hem pogut parlar sobre com estem desenvolupant el projecte i mostrar-los el dia a dia de la nostra escola. I com no, els hem passejat per la nostra ciutat i fins i tot hem pogut fer un petit tastet de la Costa Brava.

Aquest és el nostre primer any de projecte, i durant el curs vinent seran els nostres companys de Polònia i Bèlgica els que ens acolliran a les seves respectives escoles. Podeu seguir el desenvolupament del projecte al web creat per a l’ocasió: http://bookleaf.weebly.com/

CollaEntrada