Tallers de l’Agència Catalana de Consum

Els nens i nenes de l’Escola Vila-romà hem pogut gaudir, un any més, dels fantàstics tallers que ens ofereix l’Agència Catalana del Consum

Els alumnes de 1r van realitzar el taller “Veig, veig,…de quin color és? D’una forma molt divertida i original, en aquest taller hem parlat de les botigues, els seus colors més típics, els productes que podem trobar en elles, el mobiliari de l’interior, el vestuari dels venedors, la decoració…

Els alumnes de 2n van realitzar el taller “Nyam, nyam,…què hi ha per berenar?” El berenar és un acte de consum, els infants esdevenen així consumidors, per tant cal reflexionar-hi.

Els alumnes de 3r vam treballar el consum en les festes d’aniversari amb el taller “Em faig gran?” També es donen eines per valorar i organitzar festes d’aniversaris amb pressupostos i gustos ben diferents.

Els alumnes de 4t van treballar el consum de jocs i joguines amb el taller “A què juguem?”. Es reflexiona sobre la diversitat d’oferta de joguines i el seu valor social i també dóna eines a l’alumnat per entendre que jugar implica prendre decisions sobre l’adquisició i l’ús de les joguines.

Els alumnes de 5è amb el taller “ Què fem aquesta tarda?” van prendre decisions respecte al seu temps d’oci.

Els alumnes de 6è amb el taller “Em compres un somriure?” van parlar i experimentar sobre les emocions associades al consum.

Tots els tallers van ser molt interessants! Ens ho vam passar molt bé!

Àlbum fotogràfic de l’activitat