Fruita a les escoles. A casa i a l’escola fem equip amb la fruita!

Com ja portem fent des de fa molts cursos, l’escola Vila-romà forma part del Pla de consum de  fruita i verdura a les escoles promocionat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.
Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola.
I a més cal tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport…
Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.
Més informació a la web
Les fruites que hem rebut per fer el primer repartiment d’aquest any són: pastanaga, pera , plàtan i mandarina.  Demà a l’estona d’esmorzar els alumnes ja podran gaudir d’aquest àpat tan saludable!