Concurs “Fem Mates” 2018

El dissabte passat es va celebrar la segona fase de Fem Mates 2018. L’organitza FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament.
Hi havia 20 participants de sisè de tota la província de Girona. De l’escola Vilaromà es van classificar per aquesta ronda 4. Són La Simran Sidhu, en Santi Bonet, en Toni Contreras i en Jefferson Mangsat. Un èxit!!!
Aquesta edició 2018 s’ha celebrat a la Bisbal d’Empordà. Han de superar una prova individual i llavors per grups fan una gimcana descobrint racons del poble tot aplicant les matemàtiques.
Tot i la pluja va ser un dia molt divertit pels alumnes i pels familiars que també estan convidats a gaudir de diferents activitats que els hi preparen.
Des de l’escola volem felicitar als organitzadors per tota la feina que fan contribuint a desenvolupar la competència matemàtica i a poder intercanviar experiències entre alumnat i professorat.
Alhora, felicitem a aquests 4 cracks en matemàtiques  de l’escola Vila-romà.

Àlbum fotogràfic de l’activitat