Algunes informacions d’interès

Dijous 7 de setembre a partir de les 12: visita de les famílies de P3 i de les noves famílies de l’escola.

Material que han de portar les famílies (P4-6è): en breu rebreu un correu electrònic.

Dossier informatiu del curs: s’enviarà per correu electrònic el divendres 8 de setembre. També estarà penjat tot el curs a la web del centre.

Calendari del curs: Estarà penjat tot el curs a la web del centre (calendari)

Novetat entrades alumnes(*): a partir d’aquest curs els alumnes de primària no faran fila, entraran directament a l’aula. Els pares els deixaran al pati. En cas que hagin de comunicar alguna cosa al tutor, s’haurà d’utilitzar l’agenda o dir-li al mestre que hi haurà de vigilància.

(*) Únicament es farà fila de 1r-4t el primer dia de curs.