AFA

INFORMACIÓ CURS 22-23 (Clica aquí)

L’AFA de l’Escola El Sol i la Lluna es va constituir formalment a la junta extraordinària del 14 de maig de 2007, en la què també es van signar els estatuts per part dels socis fundadors.

L’últim dilluns de cada mes es fan les asemblees ordinàries, on tots els pares d’alumnes hi esteu convocats. No cal dir la importància d’assistir-hi. En aquesta web es publicaran les actes de les diferents reunions de l’assemblea de famílies d’alumnes.

Les principals activitats gestionades per l’AFA de l’escola són: l’acollida matinal i de tarda, el menjador escolar i les activitats extraescolars. Cada dia, entre les 9:00 h i les 10:00 h, el secretari-coordinador dels monitors de l’AFA té horari d’atenció als pares i mares de l’escola, tant presencialment com per telèfon: 666 19 25 64 o correu electrònic ampaceipelsolilalluna@gmail.com

L’AFA té diferents comissions que participen en l’organització i realització d’activitats a l’escola. També hi ha un grup de pares aficionats al teatre que cada curs representen un parell d’obres pels alumnes.