La Castanyada

El passat dimarts, 31 d’octubre, vam celebrar la festa de la castanyada a l’escola.

Com cada curs vam fer durant tota la setmana diferents activitats: decoració dels passadissos i de l’entrada al recinte, exposició de fruïts de tardor, elaboració de panellets a Educació Infantil amb la col·laboració dels alumnes de 6è, etc.

Tot aquest treball va culminar dimarts amb dos fets ben especials:

• La visita de la castanyera als alumnes de l’escola.
  • La tradicional ballada de danses al pati amb la participació de totes les classes.

Si voleu veure més imatges d’aquesta festa només cal que entreu a les aules virtuals. Podeu fer-ho a través d’aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *