Projectes Europeus

La nostra escola participa de projectes europeus des del curs escolar 2016-17 a través del programa Erasmus+ de la Unió Europea que ofereix oportunitats per a totes les persones, en tots els seus àmbits i sectors educatius. Llançat el 2014, el Programa Erasmus+ ha creat nombroses oportunitats de mobilitat i cooperació en educació. Ha proporcionat habilitats i experiència valuoses als participants i ha ajudat a modernitzar l’educació, la formació i el treball juvenil a tot Europa.

A través d’aquests projectes millorem la qualitat dels processos d’ensenyament i aprenentatge a través de diferents activitats de mobilitat tant del nostre alumnat com del nostre professorat. D’aquest mode, millorem aspectes que consideren necessaris per provar una educació de qualitat.

Durant aquest anys hem liderat i col·laborat amb diferents escoles de la Unió Europea tal i com podeu veure a la nostra pàgina web http://ourerasmus.eu/

També participem de Job Shadowing (aprenentatge per observació) i per tant, el nostre centre és visitat per docents d’altres països per aprendre sobre inclusió, digitalització i noves metodologies. També el nostre professorat viatge a altres escoles.

A través de la plataforma ESEP European School Education Platform ens posem en contacte amb diferents països europeus per dur a terme projectes cooperatius a través dels quals potenciem l’ús de la llengua anglesa i francesa. La plataforma també és la llar d’eTwinning, la comunitat de centres escolars d’Europa.