Acollida

Horaris i quotes:

Acollida matí:

• Fix de 7 a 9h: 51€ mensuals (poden assistir de dilluns a divendres o els dies que convingui)
  • Esporàdic de 7 a 9h: 6€ dia
  • Fix de 8 a 9h: 36€ mensuals (poden assistir de dilluns a divendres o els dies que convingui)
  • Esporàdic de 8 a 9h: 3€ dia

Acollida tarda:

• Fix de 16,30 a 18h: 47 € mensuals (poden assistir de dilluns a divendres o els dies que convingui)
  • Esporàdic de 16,30 a 18h: 4,5€ dia

Observacions de les quotes i horaris:

• Només es fan dues franges horàries per l’acollida de matí. Si es necessita el servei a les 8.30h, per exemple, caldrà pagar la quota de la franja de 8 a 9h.
  • El mateix passa amb l’acollida de tarda. Si es necessita el servei fins les 17h, caldrà pagar el servei de 16,30 a 18h.

Inscripció:

• Cal estar donat d’alta a la web de l’àrea de famílies https://www.areafamilies-mpenta.net. La majoria de famílies ho estan perquè fan ús del servei de menjador, però si no fos el cas, per poder fer ús de qualsevol dels serveis, cal estar primer donat d’alta.
  • Un cop donat d’alta, cal contractar el servei, ja sigui fix o esporàdic, seguint els següents passos:
    • Per contractar servei fix: Acollida à Altes i baixes del servei (fix) à inscripció servei d’acollida à selecció de l’alumne à selecció del servei à emplenar les dades de format de pagament i enviar la sol·licitud.
    • Per contractar servei esporàdic: Acollida à sol·licitar dies esporàdics à selecció de l’alumne à selecció del servei à selecció del dia o dies i emplenar les dades de format de pagament i enviar la sol·licitud.
  • No es pot fer el pagament d’esporàdic en efectiu, l’únic format vàlid és a través de l’àrea de famílies.
  • Només es podrà fer ús del servei d’acollida de forma esporàdica sempre que s’hagi comprat el tiquet a l’àrea de famílies.
  • Les famílies que tenen deutes amb M-penta, primer cal liquidar-los per fer ús del servei.
  • Els rebuts dels serveis fixes es cobren a mes vist i els esporàdics a mes vençut.