Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 5 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

Presenta la sol·licitud del 6 al 20 de març de 2024

Enllaç preinscripció: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Guia per a la preinscripció i matrícula: https://preinscripcio.gencat.cat/web/.content/ajuda/guia-preinscripcio-ca.pdf

ACTIVITATS DE TARDA

Benvolgudes famílies,
A continuació us presentem les activitats de tarda que s’oferten des de l’escola i que són obertes a tots els nens i les nenes de Ribes.
Us hi esperem!

Quins factors afecten a que arribi el Wifi a un dispositiu?

Què volem saber?
Tot va començar quan vam triar la nostra pregunta interessant. A la majoria ens interessava molt saber com funcionava el Wifi perquè és una cosa que fem servir molt i no en sabíem res. Al final, després d’una tria argumentada, vam consensuar que… Llegeix més»

L’educació física 22-23 i una Cursa d’Orientació. Comunitat de Grans.

Hem recuperat aquest curs la Cursa d’orientació a l’escola acompanyada de les famílies. Amb l’objectiu de crear interès, situar-nos en nocions d’orientació espacial, llegir i interpretar mapes, desplaçar-nos pel medi natural, adaptar el ritme de la cursa al ritme del grup, respectar la natura i l’entorn, l’ús de la brúixola … i sobretot el treball en equip. Gràcies Famílies!!!… Llegeix més»

L’educació física 22-23 i el projecte Dansa Ara. Comunitat de Mitjans.

L’educació física amb els balls i les danses, tant individuals com col·lectius, contribueix a la presa de consciència del propi cos, que facilita l’autoconeixement a partir de com és percebuda pels altres la nostra imatge. El cos i el moviment són considerats com a elements fonamentals per a la formació integral de l’alumnat.

Els nens i les nenes de la Comunitat de Mitjans aquest curs 2022-2023 han participat del projecte Dansa Ara. És un projecte de dansa contemporània per a promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants d’una manera lúdica i creativa.… Llegeix més»