EL SEGON TRIMESTRE A L’ESCOLA RIERA DE RIBES- Comunitat de Grans

Comencem l’any anant al Montgròs!!! I ens ho vam passar molt bé arribant al cim. És tradició pujar al Montgròs un cop durant el curs i aquest any ho hem fet al principi del segon trimestre.

A part d’això també hem començat les preguntes interessants:
– Revolució i dret feminista, com ha estat al llarg dels anys?
– L’evolució tecnològica, ens fa més feliços?
– Si Gaudí hagués dissenyat el nostre pati, com seria?
– La política, què és?

I… Aquest any esa fa Cinema en curs!!! És una pregunta què és diu: – Quins artesans queden a Ribes?

El que es fa a Cinema en Curs és un documental (cada any es fa d’un tema diferent) i aquest any es fa de quins artesans queden a Ribes. Comencem aprenent com es duia a terme antigament. Després aprenem els plans, editem videos, i fins i tot gravem curts com es feia abans!!!

S’apropa el Carnaval!!! Cada any els alumnes de l’escola trien un tema per a la disfressa i preparen un ball per desfilar pel poble. Els professors i professores es disfressen i preparen un ball sorpresa. El tema d’aquest any són Les Olimpíades!!! Cada comunitat es disfressa de diferents disciplines olímpiques.

Per altra banda, els alumnes de Grans ens estem preparant per fer les competències bàsiques!!!

Aprofitem per recordar-vos que cada divendres els alumnes de 6è venen berenars a la porta de l’escola per a recaptar diners pel viatge de fi de curs.

En definitiva, hem fet moltes coses aquest curs i encara ens queden moltes més!!!

Alumnat de la classe Jaume Gómez i Puig – Grans 2