STOP MOTION- Comunitats de Petits i Mitjans

Al racó de Tecnologia venen nens i nenes de les comunitats de Petits i Mitjans. En aquest racó es troben propostes amb instruccions breus que poden fer de manera autònoma, en parella o en grup i que els ajuden a avançar en les relacions interpersonals i en competència digital.

Una de les propostes que tenen a l’abast consisteix en realitzar un petit vídeo amb la tècnica del Stop Motion. Aquesta tècnica consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte, movent-lo una mica entre fotografia i fotografia, de manera que, quan el programa ens les ajunta i edita el video, l’espectador té la sensació que l’objecte es mou. Aquesta proposta és força llarga i requereix que els i les alumnes primerament realitzin una planificació de la història, posteriorment escullin un fons on tindrà lloc, en tercer lloc preparin l’edició i, finalment, facin les fotografies.

Us deixem uns exemples de les produccions que han anat fent els i les alumnes d’aquestes dues comunitats.