Consell Escolar (EN PROCÉS D’ACTUALITZACIÓ)

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: directora, mestres, representants de les famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’Ajuntament.

Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven la meitat cada dos anys.

• Presidenta:
  • Cap d’Estudis:
  • Secretaria:
  • Representants del claustre:
  • Repesentant del PAS:
  • Representants de les famílies:
  • President de l’AMPA:
  • Representant de l’Ajuntament:
  • Com a convidats hi ha els representants de l’empresa de menjador  Jocs i Taula 2012: