Comissió de Casal d’estiu

Qui som

La comissió de casal la formen un grup de famílies que vetllen pel funcionament i el desenvolupament del casal d’estiu durant el mes de juliol conjuntament amb mestres de l’escola.

Què fem

L’escola, juntament amb la persona coordinadora del casal i la comissió mixta de treball, organitza el casal d’estiu per a nens i nenes d’i3 fins a 6è de primària.
Des de la comissió mixta, es treballa conjuntament per tal d’afavorir el desenvolupament del casal.
Durant el curs, la comissió mixta s’encarrega de l’homologació del casal, de la reunió informativa amb les famílies, de la gestió de les inscripcions i la valoració del casal.
La persona coordinadora del casal és qui s’encarrega de l’organització de les activitats dins i fora de l’escola (excursions, piscina, etc).
La comissió de casal també organitza colònies amb altres escoles públiques del districte, des d’i4 fins a 6è de primària i ESO. I també facilita l’accés al casal d’estiu de Can Caralleu .

Personal responsable:

• Marine Budin (mare de Cocodrils i Volcans)
  • Núria Pons (mare de Picot)
  • Mariona Molas (mare de Picot i Marmotes)
  • Luisa Martínez (mare de Diamants i Coales)
  • Sandra Castro (mare de Coales)
  • Marian Lugo (mare de Diamants i Cocodrils)
  • Mercè Carrilero (coordinadora del temps de lleure a l’escola)
  • Ona Sañas (direcció de l’escola)

CONTACTE casal@orlandai.org

Tornar a Comissions.