setmana-de-la-cienciaSETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

14-18 DE NOVEMBRE

Acte signatura compromís Agenda 21 Lleida

Ahir dia 29 de novembre, quatre alumnes de 6è acompanyats per dos mestres de l’escola van participar en l’acte de signatura de compromís de l’Agenda 21 Escolar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Lleida.
Amb anterioritat a l’escola cada grup classe va signar el seu compromís.
L’escola participa en l’Agenda21 escolar des dels seus inicis, ja que posem en valor l’educació per la millora del medi ambient, la sostenibilitat i la reutilització de materials.

img-20161129-wa0002-collage

Notícia web Ajuntament de Lleida

Save

Cloenda Setmana de la ciència

Cloenda de la setmana de la ciència.

Aquest any hem treballat  dos temes diferents, a Educació infantil i Cicle Mitjà “Any internacional dels llegums” i a Cicle inicial i cicle superior “Any internacional del mapa”.

Durant la setmana s’han realitzat un munt d’activitats relacionades amb els temes: visionat de vídeos, debats, conclusions, construcció de maquetes, plànols.

Divendres els nens i nenes de Cicle superior van explicar a la resta d’alumnes de l’escola que eren els mapes topogràfics.

Posteriorment vam visitar les exposicions dels treballs fets sobre els llegums.

Exposició sobre Roal Dahl a la biblioteca

Imatge de http://blogs.friendsseminary.org/lslibrary/files/2016/09/Roald-Dahl-100-1cwatio.jpg

Al 13 de setembre d’aquest any, Roald Dahl hauria fet cent anys. És per això, que el 2016 ha estat l’any dedicat a aquest autor i, abans que s’acabi, hem volgut fer una exposició sobre aquest escriptor d’històries sorprenents i trencadores amb una imaginació sense límits en les quals, Dahl sempre pren partit… pels nens. El món de Roald Dahl és un món fantàstic, habitat per personatges estrafolaris, excèntrics i irreverents, perfils autèntics amb una marca pròpia.

A l’exposició hi trobareu un bon grapat d’obres seves, la seva biografia, imatges de moltes de les portades dels seus llibres amb una petita sinopsi al costat per saber quina història amaguen. Tambe, s’ha posat un llistat dels títols seus amb uns fulls seleccionats per cadascun, molt adients per llegir en veu alta.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta exposició!

P5B Projecte Artistes: SORTIDA FUNDACIÓ VALLPALOU

Els alumnes de P5B “ELS ARTISTES” hem fet una sortida a la Fundació Vallpalou per tal de poder veure i viure l’art en directe. La Teresa ens ha ensenyat l’exposició i el Jordi ha tocat la viola mentre feiem una composició amb paper de seda i gomets.
I sabeu que???…La Teresa exposarà a la fundació, durant el cap de setmana, els treballs realitzats,
SOM UNS ARTISTES!!!

Llegir més»