P3 P4 P5
Entra al teu nivell

Demà, dimecres 8 de novembre, VAGA

Benvolguts pares i mares,
Demà dimecres 8 de novembre hi ha convocada una vaga general i l’escola s’hi adhereix.
Al nostre centre, la majoria de mestres exerciran el seu dret de vaga.
No hi haurà classes a l’escola.
Tampoc hi haurà extraescolars ni servei de biblioteca.
El professorat del centre,
Vilafranca… Llegeix més»

L’hort de l’Estalella

Avui hem entrat a la classe i sorpresa!!! Havia vingut l’Anna, que venia de la Mancomunitat Penedès- Garraf, per explicar-nos com s’han de plantar i cuidar les plantes de l’hort. Primer l’Anna ens ha explicat com es planten, com es cuiden, quines són les eines i quines famílies  hi ha, quan s’ha de plantar cada hortalissa i les classes d’hort que hi ha.

Després hem anat a esmorzar al pati i quan hem pujat a la classe hem anat a l’hort de l’escola Estalella i Graells a plantar. Tenim unes taules de cultiu i ens ha ensenyat com es planta cada hortalissa. Hem plantat enciams, escaroles, pastanagues, cebes, alls, etc. També hem plantat plantes amb flor per protegir les hortalisses que havíem plantat.

Després ja era hora de plegar i l’Anna havia de marxar, tots li hem dit adéu i gràcies. Hem aprés molt, i a més ens ho hem passat molt bé!

Si voleu veure més fotos de com ho hem fet, feu click a la imatge.

Visita a Ràdio Vilafranca

Les emissions diàries de Ràdio Estalella comencen el proper dilluns 23 d’octubre. L’alumnat de 6è ja està a punt, tots ells faran de locutors i, alguns, a més faran de tècnics. Una de les activitats preparatòries, a banda de l’elaboració dels guions radiofònics, ha estat la visita guiada als estudis de Ràdio Vilafranca i Penedès TV. Allà han seguit amb atenció les explicacions sobre el funcionament dels aparells tècnics de ràdio i de televisió.

Feu clic a la imatge per veure més fotografies.