P3 P4 P5
4t 5è 6è
Entra al teu nivell

CELEBRACIÓ DEL CENTENARI DEL LLIBRE DE CIÈNCIA RECREATIVA DEL DR. ESTALELLA

Aquesta primera setmana de juny hem començat els actes de celebració del centenari del Llibre de Ciència recreativa del Dr. Estalella a l’Escola Estalella.

Durant aquests dies hem organitzat sessions d’experiments científics en que els alumnes més grans han fet experiments per als més petits: l’alumnat de 4t per al de P5, el de 5è per al de 1r, el de 3r per al de P4, el de 4t per al de 2n i el de 6è per als de P3.

Cliqueu a la fotografia i en podreu veure més:

Divendres 8 de juny, vam escoltar el programa especial de Ràdio Estalella realitzat per mestres jubilats i científics. Agraïm molt la col·laboració del Jaume que ha escrit el guió, de la coordinadora d’àudiovisuals, de la Montse, la Núria, el Rafa i la Margarita i també dels científics Toni Resta i Antoni Mestres.

També vam inaugurar el mural commemoratiu dedicat al Dr. Estalella i al seu llibre que hem fet a la paret de davant de consergeria. Donem les gràcies a la Carol Estrany i a l’Eva Sans i també a l’alumnat de dibuix de l’activitat extraescolar que l’han fet possible.

Cliqueu a la fotografia i en podreu veure més:

A les 11.00 vam baixar tots al pati a veure l’Espectacle de l’empresa Creaciència del Dani Jimenez, “Què cal fer per ser un científic?”. Ens ho vam passar pipa! Aquí en teniu un vídeo resum:

I algunes fotografies:

Van sortir molt voluntaris que volien fer de científics. Mireu les fotografies:

I la notícia ha sortit per Penedès Televisió. Mireu al minut 05:00.

La valoració que en fan els grans i els petits de la celebració és molt positiva. Totes les activiats han estat molt interessants i divertides. A l’octubre seguirem amb més actes al voltant del centenari…!

A ballar “Les nits no moren mai” amb els alumnes de 6è!

Cliqueu els següents enllaços per veure la coreografia que ha creat l’alumnat de 6è per aquest diumenge. Esteu a punt per ballar amb ells i elles?
Vídeo 1 (com es fan els passos)

Vídeo 2 (el ball)
Llegeix més»

3a Jornada de Vestim el pati!

Ahir vam fer la 3a jornada de Vestim el pati a l’Estalella. Va ser una jornada molt profitosa de matí i tarda amb dinar de germanor inclòs.

En nom de l’escola agraïm de tot cor la il·lusió de pensar aquest projecte i l’energia i la creativitat per portar-lo a terme de tots aquests pares, mares, mestres i alumnes. Ha estat un desig fet realitat que enriqueix enormement el pati de l’Estalella convertint-lo en un entorn més d’aprenentatge de joc simbòlic, amb les contruccions de fusta, i també de joc de regles, amb els jocs pintats al terra.

Al mateix temps el pati s’està vestint de colors gràcies al teixit de les llanes que envolten el tronc del plataner del sorral i a les pintures del terra, de la columna i de les pissarres a la paret.

Agraïm també la col·laboració de les següents empreses: Uniland, Mecamader, Xilacel, La Serradora de la Granada, Ca la Rosa.

La Comissió de “Vestim el pati” està molt satisfeta de la feina feta i encara té nous projectes per fer realitat.  Els nostres nens i nenes es mereixen un pati ben bonic i ple de possiblitats.

Cliqueu a la fotografia de la caseta i podreu veure com ha quedat tot:

Sortida a l’Illot Gran – 1r

Els nens i nenes de 1r han anat d’excursió a l’Illot Gran de Santa Fe i han fet moltes activitats: una cursa d’orientació, una gimcana, un tastet de l’hort i les gallines; i, per acabar, una gran festa amb música i coreografia. Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

JESPE ATLETISME 2018

DISSABTE 28 D’ABRIL DE 2018

El Consell Esportiu de l’Alt Penedès organitza la jornada d’Atletisme per a nens i nenes el proper dissabte 28 d’abril de 2018, en jornada de matí, a l’estadi municipal d’Atletisme de Vilafranca del Penedès. Des de l’escola Estalella i Graells… Llegeix més»