P3 P4 P5
4t 5è 6è
Entra al teu nivell

PISCINA P4 CURS 2017

ELS NENS I NENES DE P4 JA HAN INICIAT LES SESSIONS DE PISCINA I HAN FET GRANS AVENÇOS.

CLIQUEU DAMUNT DE LA FOTOGRAFIA PER PODER VEURE TOTES LES IMATGES.

L’ANIVERSARI D’ EN FARREGUT

A les classes de P4A i P4B el passat divendres 22 de setembre la Núria Montserrat ens va venir a explicar el conte de l’ Aniversari d ‘en Farregut.

Si cliqueu damunt de la fotografia podreu veure les fotos i vídeos del teatre que van fer els nens i les nenes.

RESUM DELS DARRERS CONSELLS ESCOLARS

Al tercer trimestre vam fer tres consells escolars, dos d’extraordinaris i un d’ordinari.
En el primer consell escolar extraordinari es va aprovar demanar al Departament una plaça estructural de biblioteca a la plantilla de l’escola i també seguir participant dels ajuts a l’escolarització de l’Ajuntament.
En els… Llegeix més»

M’AGRADA, NO M’AGRADA…

Per tal d’afavorir l’autoconeixement i la interrelació entre l’alumnat de la classe fem diferents activitats al llarg del curs. Una d’elles és: LA CAPSA.

Els nens i nenes de P5 hem portat una capsa amb tres objectes, dos que són importants per a nosaltres i un que no ens agrada.

Ho hem explicat als companys de la classe.

Les voleu veure? Cliqueu damunt de la foto

capsa

Ràdio Estalella: Especial Jaume Rafecas

Amb motiu de la jubilació del Jaume Rafecas, el professorat de cicle superior va elaborar un programa especial que tot l’alumnat de l’escola va poder sentir a través de la megafonia del centre el passat dimecres 21 de juny.

IMG-20170620-WA0001

Aquí el teniu:

El bullying d’en Joan

Els nens i nenes de 3r B hem tractat el tema del bullying a partir d’una història que vam escoltar a la classe de música sobre aquest tema. I, vam decidir agafar la cançó de Titanium i fer una lletra nova la cual parla de com se sent el noi de la nostra història (en Joan) quan li fan bullying. Aquí teniu el resultat: