Participem a ROBIBAIX

wedowebDemà dijous 15 de juny la nostra escola participarà a la 1a Mostra de Programació i Robòtica Educativa al Baix Llobregat RobiBaix que es durà a terme l’EOI de Cornellà

Mestres de primària i de secundària  d’escoles i instituts de la comarca podran realitzar tallers i conèixer experiències reals vinculades a la robòtica i a la programació.

Nosaltres presentem el taller: Introducció a la robòtica a primària amb Lego Education. També participaran a la Fira de Robibaix 3 alumnes de tercer de primària que mostraran les seves experiències amb Lego Maquines Simples.