L’Olivera de la Carme, símbol de pau i saviesa.

El passat divendres 16 de setembre un grup d’alumnes representants de sisè van baixar al pati i , amb l’ajuda d’en Xavi i l’Andreu, van  plantar l’olivera de la Carme. Aquesta olivera és un dels regals que la Carme va rebre dels seus companys per la seva jubilació i que ha volgut que es quedés amb nosaltres a l’escola. Si voleu veure-la, la trobareu al costat de les nostres escultures L’EMPODERADA i L’ESCALA dels ODS, al pati de primària.

Carme, la cuidarem i la farem créixer perquè ens recordi cada dia que és un missatge de pau, de convivència i solidaritat a les persones que ens envolten. I que representa tot allò que ens has ensenyat i transmès durant tots aquest anys.

Moltes gràcies Carme! T’estimem!!