Celebració dels XI Jocs Florals a l’ESCOLA ELS PINS

El passat dilluns 22 d’abril vam celebrar la Setmana Cultural Sant Jordi amb l’entrega de premis  dels XI  Jocs Florals de l’Escola els Pins. El certamen va ser presentat fantàsticament  per 4 alumnes de 6è que van anar descobrint al públic qui havien estat els guardonats i guardonades de les diferents categories i cursos. Així mateix vam poder gaudir del conte audiovisual “ESCOLA D’ASTRONAUTES”  (cliqueu-hi!) que van fer l’alumnat de 2n de primària. Enhorabona a tot l’alumnat guardonat i finalista. Us deixem els textos guanyadors i algunes imatges de l’acte. Desitgem que us agradin tant com a nosaltres!

TEXTOS GUANYADORS:  I5 “La sirena astronauta” , 1r “Endevinalla”, 2n “Coeducació”, 3r “L’Escola”, 4t ” El Diari d’en Nessy“, 5è “Auca autobiogràfica” i 6è “El diari de la Berta”