Milions de gràcies Carme!

MILIONS DE GRÀCIES CARME!

Enguany iniciarem aquest curs sense la nostra estimada Carme a l’escola, ja que s’ha jubilat aquest mes d’agost.

En nom de tota la Comunitat Educativa dels Pins et volem donar les GRÀCIES  per tot el que ens has donat durant tots aquests anys

Mil gràcies Carme per la teva generositat, saviesa i professionalitat i sobretot, mil gràcies per l’ estima inabastable que sempre has mostrat  cap a l’alumnat, famílies i cap a tots els teus companys i companyes.

Gràcies per ensenyar-nos tantíssim i per plantar la llavor d’un canvi de mirada que és i serà l’essència de l’escola!

Carme, tenir-te entre nosaltres tots aquests anys ha estat una sort i un  regal. Una empremta inesborrable que ens acompanyarà sempre.

Ara comença un temps extraordinari per a una persona extraordinària. De ben segur que aquest estarà ple de moments màgics i intensos com els que hem  pogut gaudir amb tu.

Volem desitjar-te  tota la sort del món en aquesta meravellosa etapa que comences.

T’ESTIMEM MOLT I ET TROBAREM MOLT A FALTAR!

Milions de gràcies!

Família PINS

1. Carme López

Mil gràcies a vosaltres Escola Els pins! Quin plaer gaudir d’aquest centre els meus darrers anys com a professional de l’educació, heu estat un gran descobriment a la meva vida.