L’escola segueix treballant en el GEP

Des de principis d’aquest curs i fins que acabi el vinent la nostra escola forma part d’un projecte molt exclusiu a nivell de Catalunya: el Grup Experimental Plurilingüe (GEP). Els mestres del centre s’han estat formant per a donar cada cop més forma al projecte lingüístic del centre, que com bé sabeu compta amb l’ús de l’anglès en diferents assignatures més enllà de la pròpia llengua estrangera.

L’objectiu d’aquest projecte no és tan sols el d’obtenir més recursos per tal de fer més completes les classes sinó també d’enfocar el treball a l’aula d’una forma més cooperativa on la llengua, sigui quina sigui, es converteixi tan sols en un vehicle més per a assolir els continguts de les assignatures que es treballen.

Poc a poc anem incorporant aquesta metodologia a les diferents activitats plurilingües del centre, i de ben segur que ben aviat veure’m resultats!

GEP

El dia que veiem a la fotografia, per exemple, es va realitzar una activitat anomenada “Expert’s corner” que té com a objectiu la implicació de tot el grup per a obtenir un resultat final, en aquest cas esbrinar com passar una partitura al software www.noteflight.com. Cada membre del grup sabia una part del contingut i no la resta, i sense la cooperació de tot l’equip no es podia tirar endavant l’objectiu, ja que els hauria faltat informació bàsica.