1r-2n-3r: projecte “Castelldefels, our town”. Les torres del castell vistes per un Playmòbil.

LES TORRES DE GUAITA de CASTELLDEFELS.

El passats dimarts 7, dimecres 8 i dijous 9 els infants de 1r, 2n i 3r vam anar a la biblioteca de l’escola, però no ens vam trobar només els llibres o a l’Iñaki (mestre bibliotecari); també ens vam trobar el Marco, pare de dos alumnes de la nostra escola. El Marco i la seva filla gran ens esperaven darrera d’un escenari representat amb les conegudes joguines CLICKS.

Durant un hora vam veure amb les joguines i amb les imatges del projector on es trobaven les Torres, vam conèixer les raons per les que les feien, les seves formes, fins hi tot ens vam explicar que han desaparegut moltes. Una tarda molt històrica i que ens apropa a estimar, cuidar i gaudir de la nostra ciutat. L’explicació i la participació de les nenes i dels nens va ser molt bona i els responsables del taller van estar genial i van ser molt aplaudits.

MOLTES GRÀCIES al Marco i a la seva família per l’esforç de presentar i organitzar aquesta activitat. També tenim una exposició permanent al vestíbul de CLICKS de la Festa Major a la Plaça de l’Església.

Les classes de 1r, 2n i 3r

activitat-clic