Certamen Literari XI JOCS FLORALS ESCOLA ELS PINS

Ja ha arribat la primavera i això vol dir que s’apropa el mes d’abril i la Festa de Sant Jordi i Santa Jordina.

Com sabeu, per tal de fomentar l’expressió escrita i la creativitat, una de les activitats que celebrem a l’escola és el certament literari dels “Jocs Florals”. Us deixem les bases de participació.

Tenint present que l’eix transversal de l’escola d’enguany és “Tu pots ser qui vulguis ser” (coeducació), els temes proposats són:

1. COEDUCACIÓ: Igualtat d’oporunitats.
2. Castelldefels
3. Tema LLIURE.

Vinga Pinets, animeu-vos a participar! Deixeu volar la vostra imaginació i ompliu d’històries i poemes meravellosos aquesta festa literària.