Comiat 6è

Avui hem acomiadat als nostres alumnes de 6è. De P3 a 5è els hem dedicat balls i cançons.

Hem tingut també elball sorpresa de tots/es els mestres.

Us trobarem a faltar!!!!

Sortida Maristes

El 12 de juny tota l’escola vam fer la sortida caminant fins els Maristes. Els de 6è van acompanyar als més petitons, 5è a P5 i 4t a P4, perquè així el camí  se’ls fes més curt!

Allà vam jugar i ens ho vam passar d’allò més bé!!!

L’any vinent repetirem!!!

Torneig Robotseny 2018

Dissabte vam participar en el Torneig Robotseny 2018.

D’una banda 5 alumnes representants de 6è de primària van fer les proves amb els robots, aconseguint amb èxit algunes d’aquestes!

Pel que fa a la Fira Tecnològica, 5 alumnes de 6è van exposar el projecte treballat, que enguany era sobre Les Gitanes del Baix Montseny.

A més l’alumne Oriol Rodríguez de 5è, va presentar-se a la final del cub de Rubik i va guanyar el primer premi de primària.

Enhorabona per la bona feina feta i a continuar treballant la robòtica!!!

Cantània 2018

Dissabte passat els/les nostres alumnes van participar a la Cantània.

Enguany el projecte girava entorn de l’origen de l’Univers i s’anomenava: Partícules.

Al llarg de tot el curs s’han estat preparant i el resultat ha estat molt satisfactori!

L’any vinent hi tornarem!

L’empresa llinasenca Hidrocolor ens aporta un nou robot

Volem agrair al Sr Josep Moré de l’empresa Hidrocolor, la donació d’un nou robot que ens facilitarà el treball de la robòtica a l’escola.
Durant l’acte de lliurament, li hem ensenyat quin ús en fem i en Josep els ha explicat la utilitat d’aquest aprenentatge pel seu futur professional.
Moltes gràcies!!!!

Torneig Robotseny 2018

Ja estem preparats!!!

Aquest dissabte dia 9, a la Plaça de la Vila de Sant Celoni, demostrarem tot el que hem treballat durant aquest curs.

Podeu veure una mostra del nostre treball en aquest vídeo.

Projecte de 3r: ANIMALS VERTEBRATS

Durant aquest 3r trimestre els/les alumnes de 3r han fet el projecte de medi: Els animals Vertebrats i han après un munt de coses sobre la metamorfosi de les granotes i sobre les característiques dels diferents grups d’animals vertebrats.

Aquí podeu veure’n un tastet!!!

COLÒNIES

28/5/2018

Ja han arribat i estan molt il·lusionats!

Ara aniran a les habitacions i començaran l’aventura!

Després de sopar van anar a la platja a fer un joc de nit.

29/5/2018

Ja han esmorzat i agafat forces per  gaudir de totes a les activitats que faran avui.

Ahir  no van poder fer “Kayak” i “Paddlesurf” perquè la mar estava molt moguda, però ho faran avui!!!

A la tarda Piscina.

30/05/2018

Avui arriba el final de l’aventura.

Segur que se’ls hi ha fet molt curta i s’ho han passat genial!!!!

La Direcció

Comissió Fem Pati de l’escola

Volem agraïr a les mares i pares que aquest diumenge van venir a l’escola a construir aquesta ” Tippie” tan fantàstica i també uns vaixells que han sigut un èxit!

Amb famílies com vosaltres l’escola creix!!!

Certàmens 2017-18

Avui a l’escola la Janna i l’ Aina ens han llegit a tots el seu poema i també en Genís Moragas i la Júlia Carballo, que van participar al certamen de Lectura en Veu Alta, ens han llegit els seus textos.

Enhorabona!!! i no oblideu: llegir i escriure us farà més savis!!!

Jocs Florals 17/18

Divendres 4 de maig va tenir lloc l’acte dels Jocs Florals de Catalunya al Tecnocampus de Mataró.

La Janna Tarrats i Barrufet de 6è d’ Educació Primària i l’Aina Rodríguez i Maza de 2n  d’ Educació Primària van ser preseleccionades.

Enguany han participat més de 7000 alumnes de tot Catalunya!

La nostra alumna Aina Ramírez va ser la guanyadora en la seva categoria i passa a la final de Catalunya!!!

Moltes felicitats!!!!

Jocs Florals de Catalunya.

Les nostres alumnes Jana Tarrats de 6è i l’Aina Ramírez de 2n d’ Educació Primària, han estat preseleccionades en el concurs dels Jocs Florals de Catalunya!

El proper 4 de maig assistiran al Tecnocampus de Mataró.

La nostra enhorabona i no deixeu d’escriure!!!

Sant Jordi 2018

Enguany hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola!

Al matí hem anat a la plaça dels Països Catalans a escoltar el conte de la Llegenda de Sant Jordi i a la tarda mares, pares, avis, àvies, germans,….han vingut a llegir-nos!!

A l’escola hem guarnit els passadissos amb les nostres produccions literàries i les famílies han vingut a veure-ho.

Ha estat un dia molt especial!!! Aquí teniu el video:

Certamen de Lectura en Veu Alta 2018

Dimarts 17 d’abril en Genís Moragas i la Júlia Carballo van representar la nostra escola al Certamen de Lectura en Veu Alta.

L’acte va ser molt enriquidor i van llegir molt i molt bé!

LLegint descobrim el nostre món, la nostra història i a nosaltres mateixos.

Daniel J. Boorstin

Llibres Sant Jordi 2018

Us fem algunes recomanacions de lectures per aquest Sant Jordi 2018 i,  com sempre,  us animem a gaudir molt de la lectura.

Per als més menuts. Llibres de cartró. De 0 a 3 anys

A partir de 4 anys

A partir de 8 anys

Per a totes les edats

English Festival 2018

Avui hem celebrat l’English Festival!!!

Com cada any el dediquem a tots els avis i àvies de l’escola!

Hi ha hagut cançons, entrevistes, poemes, escenes de restaurant i botigues i fins i tot una classe de gimnàstica!

Ens ho hem passat molt bé i sobretot, hem après molt anglès!

Carnestoltes

El divendres 9 de febrer vam fer la rua de Carnestoltes junt amb l’escola Santromà i la granja escola Casa Nostra.

Com que ens va agradar molt, l’any vinent ho repetirem!!!

Ballada de Gitanes al Damià Mateu 2018

Per 3r any consecutiu i com ja ve essent tradició al Damià Mateu, els/les alumnes de 6è han ballat Gitanes el dia de Carnestoltes.

Enguany també els han acompanyat tots els alumnes de l’escola que formen part de la Colla Giola. Mireu quin reguitzell de nens i nenes del Damià que ja s’inicien en les gitanes!!!

Visca les gitanes de Llinars!!