Ballem Gitanes

Des del curs 2015-16 ballem Gitanes a la nostra escola!

Ens agrada mantenir les tradicions catalanes i fomentem les activitats de l’entorn més proper. A Llinars hi ha la colla Giola i tenim força balladors i balladores al Damià Mateu!

L’escola ha anat adquirint les faldilles, mantons i faixes per tots els nens i nenes.

El dia de la ballada, ben guarnits, amb la mimosa als monyos i les faixes vermelles ben cenyides, ballem a la plaça dels Països Catalans per a que totes les famílies i veïns del municipi vinguin a veure’ns ballar.

Els últims 8 anys per Carnestoltes hem fet la ballada de Gitanes amb l’alumnat de 6è i els nens i nenes que ballen a la Colla Giola. Enguany ha estat el primer any que ens hem estrenat ballant d’EI3 fins a 6è. Quina colla! I per molts anys més!

És un dia molt especial perquè ho vivim amb molta il·lusió i goig!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *