Matriculació curs 2017-2018

Matriculació per al curs 2017-2018

Es recorda a les famílies que han estat admeses en la preinscripció al nostre centre que heu de  formalitzar la matrícula del 12 al 16 de juny.

CAL PORTAR:

• 8 FOTOS MIDA CARNET PER ALS ALUMNES DE P/3 i  4 PER ALS ALUMNES… Llegeix més»

Festa major de Nou Barris 2017

Al barri estem de Festa Major!
Tota la programaciò de la Festa Major de Nou Barris la trobaràs aquí:  http://lameva.barcelona.cat/noubarris/ca/noticia/a-punt-per-la-festa-major-de-nou-barris
I a més no et perdis l’exposició feta amb treballs dels alumnes de la nostra escola!
Exposició: “El nostre barri”
Quan: Del 9 al 20 de maig de 2017
On: Biblioteca Villapicina… Llegeix més»

Casal d’estiu 2017 Escola Calderón

Casal d’estiu a l’escola Calderón
Del 26 de juny al 28 de juliol i del 04 al 08 de setembre
CASAL D’EDUCACIÓ INFANTIL
P3-P4-P5 –> “En Max a l’illa dels Drops”
CASAL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
De 1r a 6è –> “Diferents blocs d’activitats on el/a nen/a tria el que vol fer: sortides,… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula del curs 2017-2018: Informació sessions de districte

Sessions informatives de districte estan adreçades a les famílies de P3

Serà un espai per poder compartir amb les famílies la informació sobre el procés de preinscripció i matrícula, i sobre l’oferta de P3 del seu districte (centres públics i concertats). mare-i-nens

Dia: 13 de març

Hora: 18:00h

Lloc: Parc Tecnològic Nou Barris (C. Marie Curie, 8-14)

Organitza: Consorci d’educació de Barcelona

012 Atenció telefònica a les famílies

Amb l’objectiu d’ampliar el nombre de persones ateses i de millorar el servei d’atenció a les famílies des del Consorci d’Educació s’ha establert un nou número d’atenció i consultes.
A partir de l’1 de febrer de 2017, les trucades sobre els temes següents, es derivaran… Llegeix més»

Dia de la Pau 2017

La Pau és el camí

Dilluns 30: Festa de la Pau
Lloc: plaça de Can Basté
Hora: 9:30
Els alumnes i equip docent de l’escola Calderón celebrarem la festa de la Pau amb tothom qui ens vulgui acompanyar. Hi haurà de dos alumnes de cada classe que llegiran un… Llegeix més»

Bones festes!

Des de l’escola Calderón us desitgem bones festes!
Recordeu
Darrer dia de classe:  dijous 22 de desembre en horari de matí fins la 13h
Tornem el dilluns 9 de gener!