Sessions informatives per a les famílies amb infants que iniciaran l’escolaritat a P3 el curs 2018-2019

Es faran tres reunions informatives sobre la preinscripció per a les famílies que s’incorporen al sistema educatiu a P3 (no germans). Hi haurà servei d’acollida infantil a les dues primeres reunions.mare-i-nens

Dies de les xerrades:

-Nou Barris centre: 15/02/18, 17:30h, Seu del districte.

-Nou Barris sud: 19/02/18, 17:30h, Espai Jove Les Basses.

-Nou Barris Nord: 21/02/18, 17:30h, Biblioteca Zona Nord.

Més informació cliqueu aquí

ABECEDARI DE LA PAU

Tots els alumnes de l’escola han estat treballant què vol dir fer la Pau i com es tradueix aquesta expressió en el nostre dia a dia. Gràcies a aquest treball, els infants han pogut elaborar un recull força extens de paraules que expressen sentiments de… Llegeix més»

Arriba… el circ!

El projecte d’escola que tots els grups fem enguany gira al voltant del món del circ.
L’hem titulat “Arriba… el circ!” i l’iniciem amb una sortida espectacular:
EL CIRC HISTÒRIC RALUY

Reunions de famílies curs 17-18

Us convoquem per presentar-vos en primera persona tota la informació referent al curs del vostre fill/a.
Es lliurarà un dossier a totes les famílies amb la informació referent al seu curs (sortides, horaris, pagaments, informació rellevant,…)
Les dates de les reunions:
P3–> dimarts 10 d’octubre… Llegeix més»

Inici de curs 2017-2018

Us esperem a t@ts el dimarts 12 de setembre!

Recordem que les entrades es faran a les 9:00.
Els i les alumnes d’Educació Primària (de 1r a 6è) entren pel vestíbul principal (C/Nil)
Els i les alumnes de P3 a P5 entren per la porta verda que es… Llegeix més»

Reunió informativa menjador curs 17-18

El dimecres 14 a les 16:30 al menjador de l’escola
es farà una reunió informativa amb la Fundació Fundesplai
És especialment important assistir-hi ja que hi haurà força novetats i informacions importants.
Hi esteu convidades totes les famílies que tingueu interès en saber com funcionarà el menjador el… Llegeix més»

Festa major de Nou Barris 2017

Al barri estem de Festa Major!
Tota la programaciò de la Festa Major de Nou Barris la trobaràs aquí:  http://lameva.barcelona.cat/noubarris/ca/noticia/a-punt-per-la-festa-major-de-nou-barris
I a més no et perdis l’exposició feta amb treballs dels alumnes de la nostra escola!
Exposició: “El nostre barri”
Quan: Del 9 al 20 de maig de 2017
On: Biblioteca Villapicina… Llegeix més»

Casal d’estiu 2017 Escola Calderón

Casal d’estiu a l’escola Calderón
Del 26 de juny al 28 de juliol i del 04 al 08 de setembre
CASAL D’EDUCACIÓ INFANTIL
P3-P4-P5 –> “En Max a l’illa dels Drops”
CASAL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
De 1r a 6è –> “Diferents blocs d’activitats on el/a nen/a tria el que vol fer: sortides,… Llegeix més»

012 Atenció telefònica a les famílies

Amb l’objectiu d’ampliar el nombre de persones ateses i de millorar el servei d’atenció a les famílies des del Consorci d’Educació s’ha establert un nou número d’atenció i consultes.
A partir de l’1 de febrer de 2017, les trucades sobre els temes següents, es derivaran… Llegeix més»

Dia de la Pau 2017

La Pau és el camí

Dilluns 30: Festa de la Pau
Lloc: plaça de Can Basté
Hora: 9:30
Els alumnes i equip docent de l’escola Calderón celebrarem la festa de la Pau amb tothom qui ens vulgui acompanyar. Hi haurà de dos alumnes de cada classe que llegiran un… Llegeix més»

Bones festes!

Des de l’escola Calderón us desitgem bones festes!
Recordeu
Darrer dia de classe:  dijous 22 de desembre en horari de matí fins la 13h
Tornem el dilluns 9 de gener!