Ja tenim rocòdrom!

Ja tenim rocòdrom al pati anglès de l’escola!
Un rocòdrom que compta amb un dibuix de fons realitzat per l’Ampa de l’escola Calderón…i ens encanta el resultat!
Amb aquesta instal·lació hem guanyat un espai esportiu vertical  homologat. Està pensada per a que l’utilitzin tots els nivells… Llegeix més»

BONA DIADA DE SANT JORDI 2018

Benvolgudes famílies,
Com cada any pel dia de Sant Jordi, els grups de 6è muntaren unes paradetes de llibres i roses a l’escola. Durant tot el dia, els alumnes i famílies podreu venir a visitar-nos. Si compreu a les nostres parades, estareu col.laborant… Llegeix més»

ABECEDARI DE LA PAU

Tots els alumnes de l’escola han estat treballant què vol dir fer la Pau i com es tradueix aquesta expressió en el nostre dia a dia. Gràcies a aquest treball, els infants han pogut elaborar un recull força extens de paraules que expressen sentiments de… Llegeix més»

Arriba… el circ!

El projecte d’escola que tots els grups fem enguany gira al voltant del món del circ.
L’hem titulat “Arriba… el circ!” i l’iniciem amb una sortida espectacular:
EL CIRC HISTÒRIC RALUY

Reunions de famílies curs 17-18

Us convoquem per presentar-vos en primera persona tota la informació referent al curs del vostre fill/a.
Es lliurarà un dossier a totes les famílies amb la informació referent al seu curs (sortides, horaris, pagaments, informació rellevant,…)
Les dates de les reunions:
P3–> dimarts 10 d’octubre… Llegeix més»

Reunió informativa menjador curs 17-18

El dimecres 14 a les 16:30 al menjador de l’escola
es farà una reunió informativa amb la Fundació Fundesplai
És especialment important assistir-hi ja que hi haurà força novetats i informacions importants.
Hi esteu convidades totes les famílies que tingueu interès en saber com funcionarà el menjador el… Llegeix més»

Festa major de Nou Barris 2017

Al barri estem de Festa Major!
Tota la programaciò de la Festa Major de Nou Barris la trobaràs aquí:  http://lameva.barcelona.cat/noubarris/ca/noticia/a-punt-per-la-festa-major-de-nou-barris
I a més no et perdis l’exposició feta amb treballs dels alumnes de la nostra escola!
Exposició: “El nostre barri”
Quan: Del 9 al 20 de maig de 2017
On: Biblioteca Villapicina… Llegeix més»

Casal d’estiu 2017 Escola Calderón

Casal d’estiu a l’escola Calderón
Del 26 de juny al 28 de juliol i del 04 al 08 de setembre
CASAL D’EDUCACIÓ INFANTIL
P3-P4-P5 –> “En Max a l’illa dels Drops”
CASAL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
De 1r a 6è –> “Diferents blocs d’activitats on el/a nen/a tria el que vol fer: sortides,… Llegeix més»

012 Atenció telefònica a les famílies

Amb l’objectiu d’ampliar el nombre de persones ateses i de millorar el servei d’atenció a les famílies des del Consorci d’Educació s’ha establert un nou número d’atenció i consultes.
A partir de l’1 de febrer de 2017, les trucades sobre els temes següents, es derivaran… Llegeix més»