PREINSCRIPCIÓ 23-24

Hola família!

Llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera opció a 12/06/2023 INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES

Publicació de la llista d’espera del centre a 12/06/2023 INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA

El dies 14, 15 i 16 de juny al matí, les persones assignades heu de venir a la consergeria de l’escola (porta principal c/Nil),  per a recollir el dossier per formalitzar la matrícula.

robareu més informació i explicacions del procés a la web gencat (clica aquí).

Calendari i terminis (provisional)

Fins al 22 de març  presentació de documentació
21 d’abril  llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
Del 21 al 27 d’abril presentació de reclamacions
3 de maig llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
9 de maig sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
12 de juny
llista d’alumnes admesos i llista d’espera
Del 20 al 28 de juny
MATRICULACIÓ

Per a informació i dubtes

• pots trucar al 010 (telèfon d’atenció ciutadana de Barcelona) o al 012 (telèfon d’atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya).
  • demanar cita prèvia al telèfon  93 551 1000 per anar alguna de les següents oficines d’escolarització: Ciutat Vella(placeta del Pi, 2), Sant Andreu(c. de Sant Adrià, 20), Nou Barris(c. del Nil, 27 baixos NO ESCOLA CALDERON) i Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona  (Plaça d’Urquinaona, 6).