Festa de la Castanyada 2017

El passat dia 31 vàrem celebrar la castanyada. Primer vam anar al pavelló on les mestres de cicle infantil havien decorat. Allà tots els alumnes de l’escola vam cantar una cançó.

Els de cicle superior, desprès de les seves actuacions van anar a preparar-se per vendre manualitats, begudes i panellets. A més a més, van anar a ajudar a preparar les castanyes que repartirien a tots els alumnes de l’escola i a totes les families assistents a la festa. Aquestes castanyes les va regalar l’AMPA de l’escola. Moltes gràcies!!

Al llarg d’aquesta setmana o en els propers dies els mestres aniran penjat al respectiu blocs les fotos dels alumnes! Esperem les vostres visites!