Menjador escolar

Des de Cuina Gestió volem compartir amb vosaltres  el Projecte que hem posat en marxa des de fa un parell de setmanes , amb l’objectiu  d’estar més a prop de les famílies i els nostres alumnes en aquets temps tan particular per tothom .

#JoSiQuePucQuedarmeaCasa

CUINAR EN FAMÍLIA

Cada setmana les famílies reben ( als seu telèfon mitjançant la nostra llista de difusió) propostes per cuinar  plats  Saborós, Divertits i Saludables.

Així tots  plegats els convidem a   , gaudir i compartir en família l’elaboració d’aquest plat i posteriorment compartir amb la resta de  famílies de Cuina Gestió  mitjançant el nostre  correu electrònic  i les nostres xarxes socials.

El Projecte ha estat MOLT BÉ  rebut  per part de les famílies, que estan  participant de manera molt activament .

Us convidem a entra al nostre “Punt de Trobada”, per conèixer les receptes i participar-hi  www.cuinagestiodocentia.com i a seguir a les nostres xarxes socials per tal de compartir amb  els nostre alumnes i les seves famílies las Delicioses Creacions.

Cada  setmana us farem arribar la proposta setmanal.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aquest any el menjador escolar de la nostra escola està gestionat per l’empresa Cuina Gestió. La coordinadora és la senyora Mª Carmen Cucharero.

Si necessiteu contactar amb l’empresa teniu dos opcions: (9:00 a 11:00)

1. Trucar als telèfons: 977.310.371 o 627251398
  2. Enviar un email a: atenciopares@cuinagestio.com

L’horari mensual d’atenció a les famílies serà l’últim dimecres de cada mes de 15:00 a 16:00.

Més info detallada:

Si voleu visitar la web, només cal que feu clic en aquesta imatge: