Diagnosi

L’escola ha fet servir l’eina SELFIE amb l’objectiu de fomentar la reflexió personal en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per al docència i l’aprenentatge. SELFIE ha sigut desenvolupat per la Comissió Europea amb un equip internacional d’experts.

També s’ha realitzat una enquesta a les famílies per tal de conèixer la situació en l’àmbit digital.

Les dades obtingudes permeten extreure conclusions per a fer un diagnòstic de l’estat actual i també per a plantejar-nos objectius a assolir en l’àmbit digital.

A partir de la diagnosi han sortit els següents punts forts:

CENTRE

  • Dispositius digitals per l’aprenentatge.
  • Tecnologia per la comunicació al centre.
  • Noves modalitats d’ensenyament.
  • Protecció de dades.
  • Alta comunicació amb la comunitat educativa.

MESTRES

  • Nivell alt de competència digital.
  • Habilitats digitals en diferents matèries.
  • Desenvolupament professional continuu.
  • Treball col·laboratiu.
  • Foment de la creativat.
  • Adaptació a les necessitats de l’alumnat.

ALUMNES

  • Motivació
  • Implicats i col·laboratius.
  • Alta competència digital de l’alumnat.
  • Ús de la robòtica per l’aprenentatge.
  • Ús d’entorns virtuals d’aprenentatge.
  • Creació de continguts digitals.