L’escola ha fet servir l’eina SELFIE amb l’objectiu de fomentar la reflexió personal en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per al docència i l’aprenentatge. SELFIE ha sigut desenvolupat per la Comissió Europea amb un equip internacional d’experts.
També s’ha realitzat una enquesta a les famílies per tal de conèixer la situació en l’àmbit digital.
Les dades obtingudes permeten extreure conclusions per a fer un diagnòstic de l’estat actual i també per a plantejar-nos objectius a assolir en l’àmbit digital.
A partir de la diagnosi han sortit els següents punts forts:
CENTRE
- Dispositius digitals per l’aprenentatge.
- Tecnologia per la comunicació al centre.
- Noves modalitats d’ensenyament.
- Protecció de dades.
- Alta comunicació amb la comunitat educativa.
MESTRES
- Nivell alt de competència digital.
- Habilitats digitals en diferents matèries.
- Desenvolupament professional continuu.
- Treball col·laboratiu.
- Foment de la creativat.
- Adaptació a les necessitats de l’alumnat.
ALUMNES
- Motivació
- Implicats i col·laboratius.
- Alta competència digital de l’alumnat.
- Ús de la robòtica per l’aprenentatge.
- Ús d’entorns virtuals d’aprenentatge.
- Creació de continguts digitals.