INVESTIGUEM I DESCOBRIM COSES SOBRE LA GRANJA!

Des de fa unes setmanes hem començat a estudiar coses al voltant de la granja. A poc a poc hem descobert coses interessantíssimes com: on viuen, que mengen, com són, què ens proporcionen…I tot això fent moltes activitats divertides com construir un minimón de la granja, endevinant el nom dels animals escoltant el seu so a través d’un codi QR, trobar els animals amagats al pati, veure les seves siluetes amb unes targetes amb ajuda d’unes ulleres màgiques i fins i tot hem construït la nostra pròpia granja!

Continuem amb ganes de més, i el millor de tot és que…encara ens queda la sortida a la Granja!

BUGUI

Aquest dimecres els nens i nenes de Cicle Inicial vam tenir una visita molt especial, ens van venir a  visitar els Agents Rurals per a explicar-nos com tenir cura de les nostres mascotes, sobretot dels gossos. Vam aprendre coses molt interessants amb el Bugui per a poder convertir-nos en uns bons col·laboradors i col·laboradores cívics.

ADOPTA, NO COMPRIS!

CARNAVAL A I3!

Els infants d’I3 vam poder gaudir d’una festa genial de carnaval a la sala de psicomotricitat!
Les mestres ens havien preparat una gran quantitat de confeti i serpentines amb els que vam poder  jugat i compartir amb els companys! També vam ballar amb música molt alegre!
Va… Llegeix més»

UNA GALLINA AMB VOLUM A I5🐓

Els i les alumnes d’I5 estem treballant la granja👨‍🌾👩‍🌾 Hem començat a fer activitats vivencials i significatives sobre les parts de la granja, els animals🦆 i les hortalisses🥕 treballant la importància de gaudir de l’entorn natural💚 Us deixem una mostra d’aquesta manualitat en forma de gallina en la qual els nens i les nenes van poder desplegar totes les seves capacitats creatives, compartint aprenentatges😍 Mireu…

ECOPODCAST: Acció Conjunta Escoles Verdes

Bon dia avui 13 de febrer us presentem el podcast que han gravat els i les alumnes de Cicle Inicial conjuntament amb les i els alumnes participants de la segona edició del concurs d’un Contenidor per a Piles usades.
Esperem que us agradi i us animem a seguir participant en totes les accions d’Escola Verda.
Aquí us deixem l’enllaç per a què pugueu escoltar el programa:

Programem amb ScratchJr

Durant el mes de gener, a primer hem après moltes més coses a robòtica de l’ScratchJr. Han estat creant i personalitzant els seus personatges i després han inventat una història, programant els moviments de cada personatge.
Amb aquesta activitat fomenten la creativitat i la imaginació i sobretot creen… Llegeix més»

“A raig d’aixeta”

Amb el programa “A Raig d’Aixeta” els alumnes de 6è coneixen directament el camí que segueix l’aigua per arribar a les seves cases, des de la captació, potabilització i emmagatzematge al dipòsit municipal, i quin és el procés per recollir les aigües residuals dels habitatges i… Llegeix més»

CAL·LIPORÀDIO PROGRAMA 2 !!! 📻

Els i les alumnes de 4t hem gravat el segon programa de la Cal·liporàdio! Estem molt contents/es i emocionats/des! Tenim moltes ganes de que l’escolteu!🥰

Esperem que us agradi molt. Ja sabeu que sempre us portem notícies molt interessants però aquesta vegada estigueu molt atents ja que hem incorporat una “Fake New”, és a dir, una notícia falsa! A veure si sou capaços d’esbrinar quina és! 😜

I tu, et creus tot el que veus o escoltes a les xarxes socials?

CLICA DAMUNT DE LA IMATGE

RACONS MATEMÀTICS

“Jugar dona als nens i nenes l’oportunitat de practicar el que han aprés”

Fred Rogers

A segon fem racons matemàtics on aprenem numeració, organització espacial, sistema monetari, càlcul,…mitjançant l’experimentació i manipulació. Ens ho passem molt bé!

MOTOCICLETES SOSTENIBLES! 🛵

Els i les alumnes de 4t ens divertim construint motocicletes sostenible! 🤩  Perquè no hi ha un planeta B!

Què important és cuidar el nostre entorn per això totes les petites accions que puguem fer ajudaran a mantenir-lo saludable!🌴🌿

MINIMONS I JOC SIMBÒLIC ALS RACONS D’EXPERIMENTACIÓ!

Aquesta setmana els nens i nenes d’I4 als racons d’experimentació vam gaudir d’una activitat amb sorra kinètica i vam crear dos minimons, un de pastissos i un de dinosaures, amb els regals que els Reis Mags ens van portar a l’escola el primer dia quan vam arribar a classe després de les vacances de Nadal. També vam aprofitar i vam fer el nostre propi dinar de Nadal. Vam decorar unes estovalles amb elements nadalencs i vam fer un menú: canelons, sopa de galets i raïm.