SANT JORDI-JOCS FLORALS 2018

Educació Infantil

*Elaboració de la decoració dels Jocs Florals:
*P3: Pins: Elaboració de Dracs.
*P4: Llimones i Llimoners. Castells amb materials reciclats.
*P5: Ametllers: Personatges de la Llegenda de Sant Jordi

a) Padrins de lectura amb cicle mitjà i cicle superior.
b) Taller d’estimulació lectora:
• Llimones i Llimoners: Dimecres 18
• Pins i Ametllers: Dijous 19

Primària
*Treballs sobre contes, poemes i diferents autors

Els/les alumnes de Primària han escrit un conte i un poema que participarà en els Jocs Florals de l’escola. Alguns dels guanyadors participaran també al Certamen Literari del Districte de Gràcia i, si guanyen, als Jocs Florals de l’Ajuntament de Barcelona.

Procurem que el fet de celebrar un certamen literari, on hi haurà uns premis a les poesies i narracions escollides pel jurat, no es visqui com una competició sinó que animi a l’esforç de fer-ho el millor possible.

El jurat d’aquest any el formen: Oriol Vergés (Avi de P-5 i de 2n), Beth Morillo (mestra jubilada i àvia de P3), Cecília Lladó (mestra jubilada de l’escola i Àvia de P3).

PROGRAMA 23 d’abril de 2018

MATÍ : Educació infantil: .Llegenda de Sant Jordi i Tallers artístics.

A Cicle Inicial i Cicle Mitjà, realitzaran tallers per cicles relacionats amb activitats de la primavera, diada i la llegenda de Sant Jordi.

Els alumnes de 5è i 6è, aniran a la fira dels il·lustradors de Gràcia.

TARDA : JOCS FLORALS
Els pares, mares i familiars hi sou convidats des del començament de la festa , a ¾ de 3 de la tarda.
Lectura dels poemes i contes guardonats i lliurament de premis.

Exposició dels llibres de contes, poemes i dibuixos que han elaborat cada classe.

Voldríem tenir l’escola ben guarnida, per això ens agradaria que aquest dia portéssiu plantes o flors ben boniques.

Llegiu-vos atentament l’organització de la festa.

ORGANITZACIÓ DE LA FESTA

ATENCIÓ: CANVI D’HORARI. Per tal de destorbar el menys possible les activitats extraescolars d’aquest dia, l’horari serà el següent:

Matí: 9 a 12:30 Tarda: 14:30 a 16:00

L’entrada i la sortida de la tarda seran pel carrer Sant Cugat, 13.

Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars i el servei de guarderia funcionaran amb normalitat.

Educació Infantil: Als qui no facin cap activitat els podreu recollir al pati tranquil de 16 a 16:15 hores. Si algun nen/a no fa l’activitat habitual, us demanem que ens aviseu amb temps per poder organitzar-nos més bé.

Primària: Fins que no s’acabin els Jocs Florals tots els nens i nenes de Primària restaran asseguts al seu lloc. Quan acabem, pujaran a les classes amb els/les mestres a recollir les motxilles i jaquetes i tornaran a baixar. 1r i 2n s’esperaran davant del menjador, 3r i 4t a la cova. Els monitors i les monitores d’extraescolars els recolliran en aquests punts, com també ho poden fer les famílies si algun/a nen/a aquell dia no fa cap activitat o si voleu recollir-lo encara que en tingui (en aquest cas, us demanem que ens aviseu).

Gràcies per la vostra col·laboració

Equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *