Servei Bon dia!!!

Bon dia 1És un servei d’acollida per a tot l’alumnat de la nostra escola. (De pagament).

Horari:

– De 7:45 a 9h
– De 8:30 a 9h

Què és?

És un servei que vol facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, per tant l’AMPA de l’escola posa a la vostra disposició un servei d’acollida matinal diari abans de l’inici de les classes.
Aquest servei està pensat per a les famílies que els pares comencen a treballar molt d’hora pel matí i necessiten que els nens i les nenes estiguin atesos. També està pensat per a les famílies que necessiten utilitzar aquest servei d’una manera esporàdica i puntual. Durant aquest espai s’ofereixen activitats lúdiques.

Com funciona el servei?

L’entrada al servei d’acollida es fa per la porta de la cuina. L’espai destinat per utilitzar el servei són el gimnàs i el menjador de l’escola, dos llocs tranquils i agradables on els nens i les nenes poden realitzar les activitats proposades.

Els monitors responsables de la cura dels nens i de les nenes és són la Meritxell Martínez i Arnau Roca, son persones molt properes i conegudes pels nens.

Com ho gestionem?

A partir d’aquest curs 2015 – 2016, els rebuts seran trimestrals. Si alguna família desitja continuar en la modalitat de rebut mensual es pot dirigir a l’AMPA o als monitors de l’activitat per realitzar el canvi. Els germans que optin per un servei fix gaudiran d’un descompte del 10% en els preus.