Tercer aprenem educació vial i a conduir

Avui els Castellers i el Diables de tercer ens hem pujat a l’autocar després d’haver esmorzat al pati de la pineda i ens han portat fins el Pla del Vinyet tot just davant de l’auditori.

Allà ens estava esperant el nostre amic i Policia Local “Siscu”. Allà hi havia una caravana enorme i un inflable amb unes persones vestides de vermell. En Siscu ens les ha presentat, eren el Sergio, la María i en David de la Fundación Mapfre.

Un cop allà hem pujat a la caravana i el Sergio ens ha fet una explicació sobre les normes bàsiques de circulació, les senyals de trànsit, etc.

Després en hem dividit en dos grups: els Diables s’han quedat amb el David on hem fet una altra explicació a l’aire lliure sobre els perills domèstics en diferents llocs com a casa, la cuina, el bany, el carrer, l’escola, centres comercials, etc. Mentrestant els Castellers estàvem amb la María al circuit de Karts elèctrics posant a prova els nostres coneixements com a conductors i… respectant totes les senyals de trànsit que havíem aprés!

Després ens hem canviat, als Diables els hi ha tocat anar als cotxes elèctrics i als Castellers anar a escoltar les explicacions del David.

Durant tot plegat hi havien 2 periodistes que ens han gravat en video i a alguns de nosaltres ens han fet una petita entrevista. Us en deixem dues notícies on s’ha fet ressò d’aquesta activitat que hem fet, els medis són Cugat.cat i 8tv respectivament:

Ens ho hem passat pipa i ens han preguntat si voldríem tornar l’any vinent i hem dit que sí!!!

Aquí teniu un recull de fotos d’aquest matí tan interessant.