CONSULTA DE RESULTATS

En les dates indicades al calendari, els centres publiquen al tauler d’anuncis les diverses llistes de resultats (les oficines municipals d’escolarització publiquen les corresponents al municipi).

Podeu consultar els resultats des de la àgina del Departament d’Educació. Per fer-ho, es necessita:

• El codi de la sol·licitud. Quan es pugui fer la consulta rebreu un missatge amb aquest codi a l’adreça electrònica que s’ha indicat a la sol·licitud (si no rebeu el missatge, mireu el correu brossa).
  • El número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.

Llistes de sol·licituds amb la puntuació

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació al mateix centre.

Un cop resoltes les reclamacions, les llistes es tornen a publicar amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (serveix per a l’ordenació en cas d’empat).

Sorteig públic

El sorteig públic determina el número a partir del qual s’ordenen les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació. Aquest número és el que s’ha assignat aleatòriament en el moment de presentar la sol·licitud.

Els germans que demanen plaça al mateix centre, ensenyament i nivell, si ho fan constar a la sol·licitud, se’ls assigna el mateix número de desempat.

Llistes definitives amb les sol·licituds ordenades

Les sol·licituds s’ordenen segons els criteris de prioritat, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Llistes amb l’assignació de places i llistes d’espera

Cada centre publica la llista d’alumnes admesos al centre i la llista d’alumnes que s’hi han preinscrit, però que tenen un altre centre assignat. Si el centre no ha pogut atendre totes les sol·licituds, també publica la llista d’espera.

La llista d’espera està formada per totes les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció o posteriors, sempre que no tinguin assignada una petició d’ordre anterior (per tant, prioritzada pel sol·licitant). La llista s’ordena per ordre de petició, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Fins al 6 de setembre de 2018 si en un centre que té llista d’espera es produeix alguna vacant, aquesta s’ha d’oferir als alumnes que han demanat aquell centre en primera opció (o posteriors) i no se’ls ha assignat ja un centre demanat amb prioritat; qui rebi l’oferta pot matricular-se en el centre o renunciar-hi i, en aquest cas, se l’elimina de la llista d’espera i la plaça vacant s’ofereix al següent de la llista. La gestió d’aquestes llistes d’espera és responsabilitat del centre.

Llistes d’alumnes matriculats

A l’inici de curs es publica la llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió així com el nombre de vacants resultants, un cop finalitzat el procés.