Premi del Consorci Besòs Tordera

La nostra companya Aina, de 4t A, ha recollit avui un premi del Consorci Besòs Tordera, que treballa per recuperar els espais fluvials i duu a terme una activitat educativa en la què participa la nostra escola.

El Consorci Besòs Tordera buscava el dibuix d’un bernat pescaire per incloure’l en el seu nou logotip.  A finals del curs passat, va organitzar un concurs en el qual van participar més de 450 alumnes d’escoles de la zona.  El dibuix de l’Aina ha estat un dels tres premiats d’entre els participants de Cicle Mitjà.

L’Aina ha rebut un diploma i un val per a comprar material a les botigues Abacus, i el Consorci també ha entregat el mateix premi per a l’escola.

Moltes felicitats, Aina!