Ha arribat el Carnestoltes!

Atenció!  Ens han arribat proves que un personatge especial està a punt d’arribar a l’escola… Teniu idea de qui pot ser?

El Rei Carnestoltes comença el seu regnat de disbauxa la setmana vinent:  estigueu atents a les ordres que haurem de complir de dimarts a dijous!  Fonts de confiança ens informen que també rebrem la visita d’uns ministres molt especials…

El dia 8 celebrarem el dijous gras sortint a menjar la truita a diferents espais del municipi.

I divendres 9 tindrem:

• A partir de les 15:30, animada Rua pels carrers dels voltants de l’escola dels nens i nenes de P-3 fins a 4t.  Ens acompanyaran els ministres i la colla jove de tabalers dels Diables de Montmeló. (Recorregut: carrers Prat de la Riba, Ramon i Cajal, Nou i Vilardebò)

• A partir de les 16:30 i un cop entregats els nens/es, l’AMPA ha preparat una deliciosa xocolatada a la qual hi estem tots convidats.  Animem a les famílies a que us afegiu a l’ambient de festa disfressant-vos, i que els nens i nenes hi participin tot lluint la disfressa que han preparat a l’escola.